.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعزیربیش از 15 میلیاردی متخلفین در مازندران

 شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر بیش از 15 میلیاردی متخلفین در مازندران در هفته قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران، مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان مطلب بالا گفت : هفتم تیر ماه یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردانی چون شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی است که خالصانه سعی و تلاش خود را در جهت اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بستند و پاداشی جز رسیدن به فیض شهادت در راه معبود برای ایشان ارزشمند نبود.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هقتم تیر افزود : شهید والامقام آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد: فرا رسیدن هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم تا سعی و تلاش خدمتگذاران بی ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.و عملکرد مطلوب این نهاد عدالت گستر بازگو گردد .

مهدی عباسی در خصوص تعزیرات حکومتی گفت: تعزیرات حکومتی نیز یک سازمان شبه قضائی محسوب شده که زیر نظر دولت و وزارت دادگستری ایفای نقش می کند و در حیطه صلاحیت محوله با صنوف و غیر صنوف متخلف برخورد می کند تا بازارسالم و امنی برای شهروندان ایجاد و متخلفین از حاشیه امنیت برخودار نباشند و جلوی هر گونه سو استفاده و سوداگری گرفته شود.

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران اذعان کرد : تعزیرات حکومتی تمام تلاش و سعی خودرا معطوف انجام صحیح امور محوله می نماید. و ی در خصوص عملکرد سه ماه ابتدائی سال جاری اداره متبوعش گفت : از ابتدای سال جاری تعداد 5 هزار و 920 فقره وارده که از این تعداد 5 هزار و 846 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 15 میلیارد و 690 میلیون و 77 هزار و 920 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی بیشترین و کمترین تخلف صنوف را در این سه ماهه عدم درج قیمت با 2 هزار و 135 فقره ، گرانفروشی با 1 هزار و 966 فقره ، عدم ارائه فکتور خرید با 569 فقره ، عدم صدور فاکتور با 501 فقره، کم فروشی با 200 فقره و تقلب با 124 فقره عنوان کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 تير 1394
سلام جناب اقای عباسی ک احتراما،درخصوص گرانی کرایه ها در شهرستان قائم شهر روستاهای بخش مرکزی (بالاتجن ) راننده سر خورد اقدام به افزایش کرایه ها تا 500 درصد نمودند خواهشمند است دستور فرمائید پیگیری نمایند و مشکل بوجود آمده را حل نمایند بالاتجن شامل روستاهای خطیر کلا - میدانسر -میکلا- ملک خیل -صنم حاجیکلا- دیز آباد و بورخیل و ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.